boring onsdag -__-

heej!!!!!  ganska trågkig onsdag. hade ngt spec´. skoldag. handlade typ bara om mobbing o rättvisa. man skulle gå runt i olika klassrumm :O
men varför jag inte skrev igår va för att jag gick hem från skolan o va sjuk. lite feber, förkyld för jag e pollenallergike :O, ont i huvudet o ont i knät. men jag gick ändå till skolan idag :P men imogeon måste jag må mkt bättre för det e ju varlborg :D
o det e bara 2 dagar kvar till min födelsedag :D me like :D <33
men måste plugga men jag pallar inte. det är för tråkigt men jag måste fan fixa mina betyg. :L

typ allamina kompisar i  skolan vet nu om vem jag gillar XD men jag tänker not säga det XD <33

aja ska nog ringa till majken har inget annat att göra eller jo men jag pallar ju inte att plugga :S


majken gumman saknar dig <33333


puss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0