varborg!!!!

heej!!!!! idag är det ju varborg. o bara 2 dagar kvar tills jag fyller år :D fyller ju år 2 maj 8D

men idag har det typ inte varit ngt spec. bara engelska o idrott. sorry amanda men måste bara säga det här XD
amanda trodde att micko hette micro XD det va såå jävla roligt när hon sa det. jag höll fan på att garva ihjäl när hon sa det XD
på idrotten så skulle man typ köra fotboll. men det gick inte så bra för mig för jag har ju problem mend mitt knä o det e typsikt fotolls skada men jag spelar inte ens fortboll så det blev värre idag på idrotten. så li hjälpte mig upp för trappen i skolan. juste vi blev ju indelade i lag när det typ bara va 20 minuter kvar. o då blev det jag li jenny o några till. men det va så jävla roligtför när måns skulle sparka på bollen så råkade han träffa med bollen på marcos...... o sen när li skulle sparka in bollen så träffade hon på måns.... hahahahaha
XD

aja vet inte om jag ska ngn stans idag. har as ont i knät så jag knappt kan gå :O

ses <3333

puss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0