11.22

men a nu måste jag tmig fan ta o skärpa mig med min blogning. måste bli mkt bättre. ska försöka skriva minst 2 inlägg per dag eller fler. :D
just nu sitter jag framför tvn med lite förkyldning. vrf måste just jag alltid bli sjuk. bara för att jag va ute på festen på torsö i lördags då när det regnade som fan :O gick runt i foppa tofflor (för det är hlt onödigt at gå runt med gympaskor när det regnar o man är på landet.) shorts en tshirt och regnjacka o frös som fan. men orkade bara inte ta på mig XD ska faktiskt snart gå ut å lägga mig på haltan o sola.


men jag behöver lite hjälp med design altså bakrund o header. om ngn har lust. vete´fan hur man gör XD


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kan hjälpa dig med header iallafall:P

2009-08-19 @ 13:16:49
URL: http://jennoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0