o så va jag tillbaka igen ;D

okej nu börjar jag bli flummig xD......

Aja men det som har hänt idag är att jag har haft möte om vad jag ska välja för gymnasium.. men är fortfarnade osäker :O... o sen har jag haft redovisning i engelska o det gick bra :D

har också haft tjejgympa.. Det va as kul xD hade afro power dance. Men det gick inte så bra på slutet. Man skulle typ "hoppa" o då stukade jag knät som jag redan har problem med. Så jag kunde inte vara med längre för hade så j*vla ont. :( Har fortfarnade lite ont :O 

Aja men sen när jag kom hem så skulle jag ta te men dom där borrgubbarna hade stänkt av vattent så jag stod o banka på kranen innan papppa kom o sa att vi inte hade något vatten xD 
hahah. O sen så lurade mamma o pappa mig att mina äldsta kusiner va här för pappa gick ner med två kaffe muggar o jag bara sprang efter honom med det va bara till rör gubbarna xD  dom bara garva åt mig :/ xD

hihi men nu håller jag på med att kolla runt lite på ad jag ska köpa till jul eller önska mig. Har kollat lite på H&M.

Ska lägga in en bild på vad jag ska köpa/önska mig till jul. :P





pussar o kramar <33333333333

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0