snart helg :D

o vad jag längtar till helgen. :D Årets första ....vad ska jag säga?.... firande för julen :S hoppas det blev bra ord xD hihi.. Men det är ju så. Pappa är o hämtar min kusin o hans tjej på bromma flygplats.
O jag har hunnit med allt jag skulle ha gjort.. För utom att plugga :(
Stjärnan är uppe o lyser, alla prydnads saker är uppe :P
Det märks värkligen att det är snart helg..

Jul gardiner är uppe överallt, julmat snart klart, belysningen ute uppe o typ allt är snart klart :D

men nu ska jag bara slappa o vänta på att dom kommer. Men jag ska hinna duscha först så det blir att jag ska skriva snabbt. xD hihi..

aja men nu ska jag dra.. xD måste ju vara trevlig när dom kommer o inte sitta framför datan hela tiden xD

hihi a nu säger jag hej då xD

puss <333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0