18.31

shoo <3
ska bara berätta lite om min dag för jag mår as illa "/
det började me att jag fick sov morgon för jjag skulle till tandläkaren typ 9. fan va skönt det va XD asså sovmorgon.
men sen när jag kom till skolan så typ visste jag inte vad jag skulle ha :O men hittade louise . o typ as mkt till XD men jag dampade as mkt på lousie sen för hon säger såå jävla mkt skit om att jag har pass som jag inte kan gå på för då  har jag en annan läktion. :O men sista passet va engelska o svenska o det va jag wille o kevin. fan va skönt pass asså. typ det roligaste jag har varit på XD (a) menmen carolina typ dampade på oss fr att vi snackade as mkt o typ inte pluggade xD som vanligt me mig (aa)..  sen när jag kom hem fick jag reda på att en i min släckt har döt min gamelfarmor :'( så jag måde as dåligt typ. asså såå jävla synd att jag inte har träffat henne på as länge men hon har bara blivit sämre :(
men hoppas hon har det bra nu .... 

puss ♥



rip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0