190209

heello!!

asså jag börjar med det som va pinsammaste idag. det va typ då när jemmi o becca o mina komm överens om att dom skulle skicka ett sms till vincent o dom som vet vad det stod vet men det e inte sant XD. sen när vi satt  i trappen då krev dom det o jag ba nej. men vi såg när vincnet o ngra till gick ner o när vi satt där (jag becca o jemmi) hörde vi deras röster o vi ba nej för dom hade sickat smset XD o sen när dom hade kommit ända upp då asså det va as kul för jag o jemmi typ klantade oss XD jemmi ba kan jag få en sån där bildkarta o jag ba vad står det där o sen när dom hade gått  förbi då vi ba vek oss av garv XD fan va kul vi hade XD
o sen på engelskan så kulle vi svara på 5 frågor som våran eng lärare sa o vincent ba ska vi skreva ner frågorna lr svaraen o mina ba omg jävla blondi svaren såklart XD BLONDI!!!! XD
men för mig gick det as bra :D
men ja pallade inte va me på idrotten så jag jemmi o ewi satt i omklädnings rummet o snacka.

skriver säkert mer i kväll

puss ♥




mina som matkärring XD mina som matkärring XD ville inte va me på bild XD
haha stor skillnad XDhaha testade min o jemmis skor as biga va fan. mina till höger o jemmis till vänster XD
ewi o jemmi ewi o jemmi i omklädningsrummet
hahahaha ewi hittade inte sin läpp XD snygt jobbat XD


Kommentarer
Postat av: mina

@Jag ba FUCKING SHIT röker Ewelina !!! :O.. :@@ HAH :D <333

2009-02-21 @ 16:07:40
URL: http://ljubisavljevic.blogg.se/
Postat av: mee

hahahahha omg mina xD <33

2009-02-21 @ 16:13:11
URL: http://minimillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0