SOMMARLOV!!!!!!!

äntligen är det sommarlov. fan va man har längtat :D i sommar änder det typ as mkt saker. semester  med familjen o bästis <33. e så jävla sur just nu. kan inte följa med på grönan med li o dom andra. har nga pengar o mamma o pappa vägrar ge mig. bara för min jävla trlrfonräkning är så dyr.juste på tal om telefoner. XD i onsdags så tappade jag min mobil i en vattenpöl XD hihi. o jag ba stirrafde på den o mina skrek till mig att jag skulle ta up den fort och ta bort bateriet kortet ochminneskortet. men nu funkar den som tur är. men om den inte skulle ha funkat skulle jag fått en ny :D
men nu ska jag fortsätta snacka med min lilla bästis <33333

puss♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0