lördag

tjhooo <3
skrev i torsgads men det las aldirg ut.
så jag ahr en sak att äga från torsdagen. på idrotten så tod jag på lis o jennys axlar . set va fätt läckigt men roligt :D men jag har oxå stått på en annan kompis axlar o hon gick oxå när jag inte höll i mig.. ;D men det va ändå skiit kul ..
 hihihi jag iminas skor skit sköna men as stora XD


_______________________________________________________________________________________________


lite bilder från igår :P

   

lis mun av becca               beccas mun av li           becca nere li uppe XD            li i skolan av becca          li t.v.  becca t.h

       
li  t.v.  becca t.h.                      becca av li XD                      li t.v. becca t.h.                     allt XD
   hahahha <33

hade bara kurs... jag o vilma ska redovisa på tisdag :P
______________________________________________________________________________________________


igår hände det ingert typ tog det lungt...

men nu måste jag fixa ngt att äta e as hungrig XD

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0