tisdag -__-

heej!!!! sitter just nu i soffan o gäspar.. fan vatrött man blir av att plugga mn jag är ännuinte klr :(
aja lite om min födelsedag (aa) fylde ju år 2 maj. åkte en dagstur med famioljen till åland. :D 
det va tyå värsta kojnstiga guben vid middan..  han ba till pappa asså på engelska för han va finne.. "du har mkt fin fru och döttrar" XD o pappa ba "a jag vet-" asså minen på finnen va så jävla rolig så jag typ as garava o han ba kolla snett på mig XD 
men men tillbka till dagen... försov mig till typ 7.15 men jag hann me busen.men jagglömde godiset som jag har köpttill li nessa o jenny :O men jag ska ta med det imrogn om jag kommer ihåg XD 
aja ska plugga vidare nu.. :L








puss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0