pluggpluggpluggplugg

pluggar o lyssnar söder zebrahead - tje junkie and the halo.
den är så jävlabra!

men nu måste jag plugga vidare.
ska bli klar med kursen som handlar om om typ alla vad det nu heter XD glömmer alltid bort vad det heter xD

hihi men nu ska jag plugga vidare.
men jag måste först säga en eller två saker. XD

vi fick ju pannkakor till lunch. men Vanessa gillar inte pannkakor utan grädde så jag ba men vi kan ju köpa grädde så vi drog ner till konsum strax innan lunch o  köpte en sån här färdig sprut grädde. XD ^^ hihi. o sen  så åt Vanessa mest av den asså hon åt grädde med pannkakor o inte pannkakor med grädde XD
det va typ ett helt bergpå hennes tallrik. o hela plaskan tog slut XD
hahahhahaah.
o sen det andra xD

vi snackade lite om hip hip hora. alla har väl sett. aja. XD men nu fattar milla o jemmi vad han menar med att gör som du gör på ketchup (stavning?) flaskan xD o nu fatta dom . hahahahha det va såå jävla kul när dom kom på det xD hhahahahahaha garvar fan fortfarande utav det xD hihihihi

aja men nu måste jag fortsätta med att plugga :P

kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0