tjooooootjab XD

helloo. :D hmm vad ska jag skriva ;) hihi idag är jag lite flummig XD aja nu ska jag berätta om vad som har hänt idag :P
försov mig igen. måste fan gå upp tidigar på morgonen. :P o sen på idrotten idag kom jag på att jag hade glömt byxorna hemma o jag kan inte ha idrott i legins XD det va för kallt :O. fan höll ju på att frysa ihjäl när jag satt o väntade på att idroltten skulle börja :P o så har jag haft engelska. det gick lite halv bra XD som vanligt med mig ^^ men sen har jag milla ewi jemmi o nessa suttit lilla arenan. fan va vi flummade :P shiit va nessa o jemmi va nervösa o det är om en speciell grej XD hihi..... men nu ska jag skriva in dagens cittat :P

DAGENS CITAT: massage är inte skönt med kläderna på XD 

haha skulle masera milla men då sa hon det XD kan värkligen misstolkas XD hih

jag majken o sofia på eldfesten på torsö :D <3333  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0